Anzahl der Beiträge : 7077 Alter : 36 Ort : Magdeburg Anmeldedatum : 20.10.07
Thema: Re: Was hört ihr gerade? Part V So 25 Aug 2013 - 3:51
:Wumpscut: - Hang him higher
The breed is dead our children They were our last resort To keep the tribe alive with At least just a final tort With all his evil anger He came to take their souls Some hang on gallows bleeding Some lie in burning holes
We want we want we want him We came to hang him higher
We know who he was We know where he lives We know how to treat him Our folk never forgives
Here we stand And found him resting Out of danger at least he thinks And he will pay his debt now Grim Reaper already winks
We came to hang him higher We want we want we want him We came to hang him higher
We want to see him pay For all the things he did We want to see him hang Right here in our mid
We came to see him dead
cRAwler23 Parteielite
Thema: Re: Was hört ihr gerade? Part V So 25 Aug 2013 - 5:14
Kirlian Camera - Eclipse
Dreams and lost days are burning in the past, Velvet black rays are drifting now so fast, And in the great light I cannot see no more Where is the right side, where is the golden door.
:Wumpscut: - The Fall
Darkness ahead Soon we'll be dead
The sun is fading fast Light wasn't meant to last
We're falling on too fast Leaving behind the past Nothingness around us Oblivion found us
Wumpscut - your last salute (air forge remix)
Nach den letzten Songs hier fühl ich mich glatt wieder vollkommen nostalgisch und zum Abschluss dieser Nacht passen diese hier wie die Faust aufs Auge.
Da ich seit langem mal wieder Aquanox 2 gespielt habe, hier noch ein sehr passendes Zitat zu meiner momentanen Stimmung:
"Denk daran, Junge. Es gibt vier Dinge die niemals zu dir zurückkehren: das gesprochene Wort, der abgeschossene Torpedo, die Vergangenheit und die verpasste Gelegenheit..." -Amitab
Man kann sagen was man will, bis heute kenn ich kein Spiel was solch Tiefsinnigkeit zu Blatt oder eben zu Bildschirm gebracht hat.
cRAwler23 Parteielite
Thema: Re: Was hört ihr gerade? Part V So 25 Aug 2013 - 18:29
The Peoples Republic of Europe - Dreadnought
The Peoples Republic of Europe - Demolisher
cRAwler23 Parteielite
Thema: Re: Was hört ihr gerade? Part V Mi 28 Aug 2013 - 23:01
Slim Whitman - Indian Love Call
ack ack ack ACK ACK ACK!!! ACK!!!! AAAAAAACK! ..*brain explodes* who get it?
Mal als völliges Kontrastprogramm zu den vorherigen Videos, das schlimme ist dieses Gedudel hat sich jetzt wieder in mein Hirn gebrannt und füttert nun das Ohrwürmchen.
st3vie Parteielite
Anzahl der Beiträge : 1116 Alter : 36 Anmeldedatum : 10.04.08
Thema: Re: Was hört ihr gerade? Part V So 1 Sep 2013 - 12:31
Thema: Re: Was hört ihr gerade? Part V Di 3 Sep 2013 - 19:37
Saugeile Band!
Thema: Re: Was hört ihr gerade? Part V Mo 9 Sep 2013 - 19:59
Slime - Großer Bruder
__________________ Fällt es euch nich auf? Man hat euch nur verarscht! Wollt ihr es nicht sehn? Alles wiederholt sich Tag für Tag!
Keek Parteielite
Anzahl der Beiträge : 3201 Anmeldedatum : 24.10.07
Thema: Re: Was hört ihr gerade? Part V Do 12 Sep 2013 - 19:11
Bierpatrioten - Aus der Traum
__________________ Fällt es euch nich auf? Man hat euch nur verarscht! Wollt ihr es nicht sehn? Alles wiederholt sich Tag für Tag!
st3vie Parteielite
Anzahl der Beiträge : 1116 Alter : 36 Anmeldedatum : 10.04.08
Thema: Re: Was hört ihr gerade? Part V Do 12 Sep 2013 - 21:48
Cult Of Luna - Mute Departure
Thema: Re: Was hört ihr gerade? Part V Fr 13 Sep 2013 - 21:12
GG Allin - Outskirts of life